ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Ευχαριστήρια επιστολή Δημάρχου Ναυπλιέων Δημητρίου Ορφανού

Τις θερμές του ευχαριστίες, τόσο τις προσωπικές, όσο και των υπολοίπων μελών της δημοτικής αρχής, εκφράζει με επιστολή του ο Δήμαρχος Ναυπλιέων, Δημήτριος Ορφανός προς όλους ανεξαιρέτως τους χορηγούς, φορείς, ιδιώτες, επιχειρήσεις, υπηρεσιακούς και τουριστικούς παράγοντες του τόπου, για την πολύτιμη αρωγή και την καθοριστική συμβολή τους στη φετινή διοργάνωση των αποκριάτικων εκδηλώσεων καθώς και τον τοπικό ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο για την προβολή.

Αναλυτικότερα η επιστολή του κ. Ορφανού έχει ως εξής:

«Αξιότιμες κύριες, αξιότιμοι κύριοι

Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς όλους εσάς, τους εθελοντές, τους χορηγούς, τους εμπλεκόμενους αιρετούς και υπηρεσιακούς παράγοντες του Δήμου Ναυπλιέων για την πολύτιμη αρωγή και συμβολή σας στην διοργάνωση των εκδηλώσεων του Αναπλιώτικου Καρναβαλιού.

Είναι μια χρονιά που όλοι ανεξαιρέτως, φορείς, ιδιώτες, επιχειρήσεις, υπηρεσιακοί και τουριστικοί παράγοντες του δήμου υπερέβησαν εαυτόν προκειμένου η διοργάνωση μας να έχει επιτυχή αποτελέσματα. Τα εμφανή αποτελέσματα αυτής της συνεργασίας αγκαλιάστηκαν τόσο από τους συμπολίτες όσο και από τους χιλιάδες επισκέπτες μας. Η φετινή δυναμική του Αναπλιώτικου Καρναβαλιού, η οποία ξεπέρασε σε επισκεψιμότητα κάθε προηγούμενο οφείλεται κυρίως στη δική σας συμμετοχή, την ουσιαστική στήριξη, την προσφορά και την υποδειγματική στάση σας, η οποία και αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση.

Αναμφίβολα, η αρωγή σας έστεψε το όλο εγχείρημα με επιτυχία.

Σας ευχαριστούμε δημόσια και ευελπιστούμε στη συνέχιση της εξαίρετης συνεργασίας μας και στο μέλλον.

Με εκτίμηση

Δημήτριος Ι. Ορφανός»

Οι υπηρεσίες και οι φορείς που συνέδραμαν στην άρτια διοργάνωση ήταν:

Η Αστυνομική Διεύθυνση Αργολίδας, το Τμήμα Τροχαίας Ναυπλίου, η Πυροσβεστική Υπηρεσία Ναυπλίου, το Λιμεναρχείο, η Εφορία Αρχαιοτήτων Αργολίδας, η Διεύθυνση Καθαριότητας του Δήμου Ναυπλιέων, το Τμήμα πολιτισμού, η υπηρεσία ηλεκτροφωτισμού και το Γραφείο Δημάρχου, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, ο Εμπορικός και Επιχειρηματικός Σύλλογος Ναυπλίου, ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Αναψυκτηρίων-Καφέ-Μπαρ Ναυπλίου “Το Ανάπλι”, ο Σύλλογος Επαγγελματιών Τολού, η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης Αργολίδας, το Τμήμα Σαμαρειτών -Διασωστών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, οι διασώστες του ΕΚΑΒ Αργολίδας, οι εταιρείες myΤaxi και Ράδιο Ταξί Ναυπλίου, το ΚΤΕΛ Αργολίδας, Πολιτιστικοί Σύλλογοι και Σωματεία, η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Ναυπλιέων, Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων, εθελοντικές ομάδες πολιτών.

Οι επιχειρηματίες -ιδιώτες– χορηγοί που συνέβαλαν τα μέγιστα στην εξαίρετη εικόνα που είχαν οι δημότες και οι επισκέπτες μας ήταν: Τα ΜΜΕ, το Κέντρο Τεχνών ΦΟΥΓΑΡΟ, ο Γεώργιος Λαπαθιώτης, η Τίνα Γκιόλα, η Γιάννα Βασιλείου, ο Μάριος Φιρφιλιώνης, ο Γιώργος Καράσης, ο Σεραφείμ Ζίου, το Εικαστικό Εργαστήρι #art25, η παράταξη Ανάπλι Εμπρός!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Χορευτικός Σύλλογος Αργολίδας του Δήμου Επιδαύρου

AGGELOS DRITSAS

Ένταση στο Παλαμήδι: Προπηλακισμός αστυνομικού μετά από επεισόδιο στην είσοδο του κάστρου BINTEO

AGGELOS DRITSAS

Το επιβεβαίωσε ο Κασσελάκης: «Στην Κρήτη ο γάμος»

AGGELOS DRITSAS

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

AGGELOS DRITSAS

Παγκόσμια Ημέρα κατά του Παιδικού Καρκίνου

AGGELOS DRITSAS

Α. Πουλάς: Προβλήματα στην καθημερινότητα των πολιτών από την αναστολή λειτουργίας καταστημάτων των ΕΛΤΑ

AGGELOS DRITSAS

Είμαστε εδώ για να βροντοφωναξουμε σταματήστε την διάλυση του ΕΣΥ

AGGELOS DRITSAS

 ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΟΥΤΣΟΠΟΔΙΟΥ 

AGGELOS DRITSAS

Συναδελφική ατμόσφαιρα στην κοπή πίτας της Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών Αργολίδας

AGGELOS DRITSAS

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Τολού σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Τολού

AGGELOS DRITSAS

Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Αργολίδας “Δεσμοί Αίματος”

AGGELOS DRITSAS

Ολοκληρώθηκε η διαγράμμιση στην Επαρχιακή Οδό Αγία Ελεούσα – Λευκάκια από την Περιφέρεια Πελοποννήσου

AGGELOS DRITSAS